stage 2019 - Reisverslag uit Center Park, Verenigde Staten van Megan Broekman - WaarBenJij.nu stage 2019 - Reisverslag uit Center Park, Verenigde Staten van Megan Broekman - WaarBenJij.nu

stage 2019

Door: Megan Broekman

Blijf op de hoogte en volg Megan

08 Januari 2020 | Verenigde Staten, Center Park

ik ben 5 1/2 maand op stage geweest bij Center Parcs De Eemhof. Het was erg leuk maar vermoeiend tegelijker tijd, ik was veel weg van huis maar heb het ook erg leuk gehad met alle andere stagiairs op het park. Ik werkte 5 dagen per week in de Kids Klub. Het werk was prima, veel hetzelfde maar maakte het altijd wel leuk met de andere meiden. In de avond gingen ik gezellig met de bungalow genoten eten in de bungalow en dus geen moeder die koos wat we gingen eten, alleen de dingen die wij lekker vinden. Dat was dus vooral taco's, wraps, kiptandoori, pasta's, en het gezondste was krieltjes met roerbak groente en tataar...

ik hoop dat jullie m'n korte verhaal over mijn stage interessant vonden, tot de volgende keer!

Megan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Center Park

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2020

trots

08 Januari 2020

stage 2019
Megan

Actief sinds 10 Dec. 2019
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 186

Voorgaande reizen:

10 December 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: